Którego producenta opakowań wybrać?

0
516
Którego producenta opakowań wybrać?

Opakowania prezentów czy firmowych wysyłek wydają się tylko dodatkowym elementem do całości, jednak potrafią zrobić różnicę. Warto zadbać o to, by sama forma prezentu czy choćby paczki piarowej była estetyczna i starannie zapakowana, wszak najpierw, przed jej otwarciem, widzimy tylko opakowanie. Ekologiczne, kolorowe wiórki czy personalizowany papier dedykowany specjalnie konkretnej osobie sprawią, że podarek będzie wyjątkowy. Ładnie zapakowany prezent od razu zachęca do szybkiego zajrzenia do jego środka. Dodatkowe elementy takie jak papierowe rozetki, na których umieszczone są spersonalizowane nadruki, wstążki czy fantazyjne stickery na pewno poprawią wygląd pakunku.

Duży wybór papierów

Producent opakowań ma w swojej ofercie szereg różnych elementów do pakowania. Na stronie sklepu znajdziemy takie rzeczy jak: papier kraft, papiery pakowe, rozetki, stickery, pudełka, gotowe zestawy do zapakowania przesyłki, wstążki, ekskluzywne papiery pakowe. Jeśli chodzi o te ostatnie, to ekskluzywne papiery pakowe mają formę delikatnych bibułek silk o gramaturze 18 g/m2. Papiery są wytrzymałe i przyjemne w dotyku. Podstawową zaletą tego papieru jest to, że się nie odbarwia. Gotowe zestawy do pakowania przesyłek są świetnym sposobem na pięknie i ekologicznie zapakowanie prezentu. W zestawie znajdują się: podstawowe pudełko fasonowe, arkusz papieru silk, pierzynki zrobione z wiór z papieru. Deilkatny papier wygląda elegancko i stonowanie. Gotowy box składa się z samych ekologicznych materiałów i idealnie nadaje się do zapakowania, np. kosmetyku, książki, słodyczy czy ubrań. Sklep w swojej ofercie ma także atłasowe lub satynowe wstążki, które świetnie nadają się do podwyższenia jakości przesyłek premium. Papiery, które znajdują się w pudełkach mogą zostać, na życzenie, spersonalizowane, dzięki czemu osoba, która jest odbiorcą przesyłki poczuje się wyjątkowo. Na papierze można umieścić dowolną grafikę czy inicjały osoby, dla której jest prezent. Ładne, designerskie opakowanie sprawia, że tzw. unboxing experience zyskuje ja jakości.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj